معجون افزایش وزن

معجون افزایش وزن

در این نوشته به معرفی معجون افزایش وزن (weight gain potion) پرداخته شده است. اگر عنوان این مقاله توجهتان را جلب کرده، پس احتمالاً لاغری زیاد، شما را خسته کرده‌ است و مانند افراد زیادی در پی افزایش وزن هستید، تا صاحب اندام زیباتر و شکیل‌تر شوید. شاید شما هم مدت زمان زیادی را در رستوران‌ها و پیتزافروشی‌ها گذراندید و نصف عمرتان را صرف خرید شیرینی و مواد پرکالری کردید؛ ولی با سرعت بالای متابولیسم بدنتان خیلی راحت و ساده کالری غذاها را از دست داده‌اید و به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید.

شنیدن جملاتی چون غذا بخور تا وزن بگیری، راهکار عطارهای معروف و خوردن قرص‌های چاقی شما را از لاغری نجات نمی‌دهد؛ درست است؟ بعضی از اطرافیان نصیحت‌ها و توصیه‌های ساده‌ای می‌کنند اما در اصل راهکار عملی و اصولی برای افزایش وزن ندارند. دلایلی چون ژنتیک، متابولیسم بالا و پرکاری تیروئید می‌توانند از علل لاغری شما باشند.

دلیل هرچه باشد معجون افزایش وزن بهترین و سالم‌ترین روش برای دستیابی به وزن بیشتر است. ما در این مطلب از آجیل نعمتی شما را در پروسه افزایش وزن کمک می‌کنیم و سوالاتتان را جواب می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

معجون افزایش وزن یعنی چه؟

احتمالاً با شنیدن نام معجون در ذهنتان داروهای جادوگری را مجسم می‌کنید که برای هر دردی، درمان هستند. آنچنان هم تصور بیراهی نیست؛ زیرا معجون‌ها با خواص و طعم بی‌نظیر خود جزء خوشمزه‌ترین و مقوی‌ترین نوشیدنی‌ها و تنقلات هستند. معجون چاقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حضور مواد مقوی سرشار از پروتئین، کلسیم، آهن، منیزیم و … آن را به یک وعده غذایی کامل تبدیل می‌کند.

در واقع این معجون یک نوشیدنی دل‌چسب است، که با ترکیبات خود منبع عالی برای دریافت مواد معدنی و همچنین کالری است. این ادعا که آیا به ‌صورت سریع پاسخ می‌دهد یا خیر؟ نیاز به تامل و تجربه دارد. اما به طور قطع، مصرف قرص‌های چاقی، مکمل و خرید شیرینی توصیه شدنی نیستند. شما می‌توانید همراه با یک رژیم غذایی مناسب، این نوشیدنی را به‌ عنوان مکمل غذایی مصرف کنید. لازم به ذکر است مصرف بی‌رویه این معجون‌ها خطراتی چون چربی خون و کبد چرب را دارند.

معجون افزایش وزن یعنی چه؟

انواع معجون‌ افزایش وزن

این معجون ‌ها به سه دسته‌ی گیاهی، خانگی و من‌درآوردی تقسیم می‌شوند. همه‌ی این انواع می‌تواند آرزوی دیرینه فرد لاغر را برآورده کنند. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است منع مصرف مکرر انواع معجون چاقی است. همان ‌طور که گفته شد مصرف این نوشیدنی در درازمدت مشکلاتی در سلامتی ایجاد می‌کند، که تا سال‌ها در بدنتان باقی خواهد ماند؛ اما اشتباه نکنید استفاده نوشیدنی در کنار برنامه مناسب علاوه ‌بر رفع نیازهای بدن به افزایش وزن در فرد لاغر می‌انجامد.  احتمالا شما هم تا به اینجا از مطلب ما درمورد معجون افزایش وزن اطلاعات جالبی بدست آورده اید.

فواید درمانی معجون افزایش وزن

فواید درمانی این نوشیدنی در چند مورد کوتاه خلاصه نخواهد شد، اما ما به‌ اختصار تعدادی از آن‌ها را بیان می‌کنیم :

  • افزایش اشتها در انواع گروه سنی بخصوص کودکان و نوجوانان
  • چاقی بدون برگشت
  • چاق‌کننده و پرکننده‌ی صورت‌های لاغر و کشیده
  • بهبود کم‌خونی
  • دستیابی به وزن دلخواه
  • بهبود ضعف جسمانی و تقویت‌کننده کلی بدن
  • تامین انواع گروه ویتامین ب، کلسیم، آهن، مس و …

بهترین این معجون کدام است؟

معجون‌های چاقی گوناگون هر کدام برای گروه سنی خاص کارایی دارند. از معجون‌های چاقی برای کودکان گرفته تا معجون افزایش وزن با عسل، معجون شیر خشک برای چاقی و … . علاوه‌ بر افراد لاغر، مادران نیز دغدغه‌ی چاقی کودکان خود را دارند و برای آن هر کاری می‌کنند؛ از خرید آجیل گرفته تا مصرف قرص‌های تقویت‌کننده. در این بین معمولاً دستور تهیه انواع معجون را دنبال می‌کنند تا بهترین آن را پیدا کنند.

طرز تهیه‌ی چند معجون افزایش وزن

در ادامه مطلب برای رفع دغدغه افراد لاغر و کم شدن نگرانی مادران طرز تهیه‌ی چند نوع معجون را بیان می‌کنیم.

  • معجون دانه‌های آجیلی

معجون ذکر شده که برای همه سنین حتی کودکان مفید است، صورت شما را پر می‌کند و اندامی زیباتر به شما هدیه می‌دهد. افزایش انرژی و رفع کم‌خونی از دیگر مزیت‌های آن است. این معجون دارای ترکیبات ویتامین ب، آهن، مس و روی است. شما با مصرف آن به صورت منظم در کنار رژیم غذایی متعادل به تقویت کل بدنتان کمک خواهید کرد. برای تهیه این معجون خرید آجیل مخلوط توصیه می‌شود، زیرا شامل مغز پسته، بادام زمینی، انجیر خشک‌شده، کنجد و فندق است.

برای این منظور تمام آجیل‌ های ذکرشده به همراه نبات، پودر کاکائو و پودر جوانه گندم به میزان دلخواه مخلوط کرده و حسابی آن‌ها را آسیاب می‌کنیم. هر دفعه ۲ قاشق این مخلوط را همراه آب سرد مخلوط کنید و سپس بر روی حرارت بگذارید تا غلیظ شود. این معجون را در ۲ وعده‌ی صبحانه و عصر میل کنید.

طرز تهیه‌ی چند معجون افزایش وزن

  • معجون جوانه جو

یک معجون افزایش وزن  دیگر به شما معرفی می کنیم:

حضور جوانه جو و گندم در این معجون بسیار مغذی است و بر رشد کودکان نیز کمک می‌کند. برای تهیه این معجون چاقی ۴ لیوان شیر تازه، ۱ قاشق مخمر آب‌جو، ۱ قاشق پودر جوانه گندم، ۱ قاشق جوانه جو به‌ همراه مقدار دلخواه عسل در همزن می‌ریزیم تا شکل خامه‌ای به خود بگیرد. این معجون را در طول روز به هر مقدار که می‌خواهید مصرف کنید. نوشیدن آن به صورت گرم، کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

  • شیر و عسل

جز پرطرفدارترین معجون افزایش وزن هستند. دسترسی راحت به مواد و طعم خوشمزه دلیل محبوبیت آن است. ۱ لیوان شیر و ۱ قاشق قهوه‌خوری عسل به‌ همراه ۱ قاشق قهوه‌خوری ملاس سیاه در مخلوط‌کن بریزید سپس آن را میل کنید. این معجون در افزایش اشتها نیز مؤثر است.

  • شیک شیر و شکلات میوه

شیر و شکلات نستله در تهیه‌ی این معجون استفاده می‌شود. نوشیدن آن در صبح انرژی زیادی برای شما تأمین می‌کند. ۱ عدد موز به همراه ۵ عدد خرما و ۱۰ عدد بادام به وسیله مخلوط‌کن خوب مخلوط می‌کنیم. ۴/۱ فنجان شکلات نستله را به آن اضافه کرده و مجدداً هم می‌زنیم. در انتها ۲ لیوان شیر به آن اضافه کنید. حال نوشیدنی خوشمزه را میل کنید. معجون‌های ذکر شده علاوه ‌بر افزایش وزن به شما آرامش روح و لطافت پوست هدیه می‌دهند.

نکته پایانی درباره معجون افزایش وزن

ما در این مطلب درباره‌ی معجون افزایش وزن که یکی از بهترین راه‌های چاقی را برای شما عزیزان است، به اختصار توضیح دادیم. در بیشتر معجون‌ های چاق‌کننده حضور آجیل و خشکبار پررنگ است. آجیل نعمتی با ارائه‌ی صدها محصول تازه و باکیفیت شما را در تهیه معجون کمک خواهد کرد. در این فروشگاه به‌ صورت آنلاین به خرید پسته و انواع آجیل در کیفیت عالی و قیمت مناسب اقدام کنید. به این منظور به سایت ما به نشانی… مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین بد نیست بدانید فروشگاه نعمتی برای خرید فندق  نیز بسیار مناسب است.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *