چهار مغز برای چاقی صورت

چهار مغز برای چاقی صورت

یکی از دغدغه‌های اغلب اشخاصی که رژیم می‌گیرند این است که چگونه با وجود داشتن اندامی لاغر، صورتی پر داشته باشند! واقعا هم در علم زیبایی‌شناسی، این دغدغه‌ی عجیبی محسوب می‌شود. اما حالا در این مقاله از وب سایت آجیل نعمتی می‌خواهیم این مشکل را حل کنیم. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا راهکار فوق‌العاده چهار مغز برای چاقی صورت (Four brains for facial obesity) را به شما آموزش دهیم.

راهکارهایی برای چاقی صورت

برای چاقی صورت راهکارهای متنوعی پیشنهاد شده است، مثلا برخی‌ها می‌گویند بیشتر از روزی ۸ لیوان آب، خود آب به مرور زمان صورت را چاق می‌کند. بعضی هم می‌گویند که خوردن ژله به صورت ناشتا به حدی خوب عمل می‌کند که انگار فرد کلاژن بر زیر پوست خود تزریق کرده است. اما با این ‌حال هیچکدام از این راه‌ها حتی در صورت پاسخ‌دهی صد درصدی بر روی صورت، مواد مغذی خاصی به بدن نمی‌رسانند. پس راهکار چیست؟ راهکار، مصرف چهار مغز برای چاقی صورت می‌باشد.

منظور از چهار مغز یک سری از آجیل‌هایی است که مصرف آن‌ها هم‌زمان موجب تغذیه‌رسانی به بدن و هم زیبا شدن صورت می‌شود. حالا در ادامه با این مغزها بیشتر آشنا می‌شویم.

 

راهکارهایی برای چاقی صورت

 

چهار مغز برای چاقی صورت

خرید آجیل علاوه بر اینکه سبب می‌شود در مهمانی‌ها ضیافت زیبایی برپا شود، موجب سلامتی و البته زیبایی صورت هم می‌شود. تقریبا بیشتر آجیل‌ها مانند انواع تخمه، بادام هندی، بادام زمینی، پسته، گردو و فندق چاقی صورت را به همراه دارد. اما از آن‌جایی که تخمه‌ها و به خصوص تخمه سفید و آفتاب‌گردان علاوه بر چاقی صورت، موجب چاقی بدن و همچنین تجمع چربی در قسمت‌های مختلف بدن نیز می‌شود، خیلی مصرف آن‌ها توصیه نمی‌شود. اما سایر چهار مغز برای چاقی صورت بسیار مناسب هستند. حال در ادامه با هرکدام از این مغز‌ها به طور جداگانه آشنا می‌شویم.

  • پسته

پسته یکی از آجیل‌هایی می‌باشد که متاسفانه کمی قیمت بالایی هم دارد. برخی‌ها به پسته طلای سبز می‌گویند. این آجیل خوش‌طعم، علاوه بر طعم خوب، خواص کم‌نظیری مثل کمک به کم‌خونی و همچنین تقویت قوای بدنی دارد. حالا خوب است بدانید این آجیل خوش طعم جزء چهار مغز برای چاقی صورت نیز هست.

در پسته انواع مواد مغذی برای بدن مانند آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و همچنین چربی‌های مفید برای بدن وجود دارد. منظور از چربی مفید، چربی غیر اشباع است. چربی‌های غیر اشباع، چربی‌هایی هستند که نه تنها کلسترول خون را بالا نمی‌برند، بلکه موجب کنترل آن نیز می‌شوند. این چربی مفید و سالم باعث تقویت عضلات صورت و در نتیجه قوی شدن آن می‌شود. پس در نتیجه با رشد این عضلات، گونه‌هایی جذاب در صورت شما نمایان می‌شود.

در مطلب چهار مغز برای چاقی صورت  باید بدانید که آنتی اکسیدان‌‌ها هم موادی هستند که زیبایی صورت را به همراه می‌آورند. این مواد موجب می‌شوند که جوش‌های صورت که ظاهری ناهمگونی را در صورت و بدن موجب شده‌اند را از بین ببرد. اما پسته چگونه موجب از بین رفتن جوش می‌شود؟ پسته آندروژن دارد. آندروژن همان ماده‌ای است که موجب پاکسازی صورت از جوش‌ها می‌شود. وجود فواید آهن و پروتین‌ها و همچنین ویتامین‌هایی که در پسته وجود دارد، گفتنش نیازی نیست. چراکه همه‌ی ما خرید پسته و سپس مصرف آن‌ را یکی از راهکارهای تامین منبع غنی از آهن و همچنین پروتین‌ها و ویتامین‌های آن را برای تقویت بدن مناسب می‌دانیم.

  • بادام

بادام‌ها در انواع مختلفی وجود دارند، بادام هندی، بادام زمینی و بادام درختی من جمله این انواع هستند. در بین این انواع بادام، بادام هندی بهترین نوع بادام برای چاقی صورت است. به طور کلی بادام‌ها علاوه بر مواد مغذی موجود در پسته، سرشار از فیبر و ویتامین E  نیز هستند.

 

راهکارهایی که موجب می‌شود چهار مغز چاقی صورت را به همراه آورد

 

  • فندق

فندق نیز یکی از چهار مغز برای چاقی صورت است. فندق‌ها برای چاقی صورت مانند پسته عمل می‌کنند و با تقویت عضلات صورت با استفاده از چربی‌ها، موجب چاقی صورت می‌شوند. از مواد خاص و مغذی‌‌ که در فندق وجود دارد و آن‌ها را بسیار برای مصرف مناسب می‌دارد، وجود امگا ۳ و همچنین سلنیوم است. امگا ۳ یک ماده‌ی بسیار خاص می‌باشد، چرا که عملکرد‌های مغزی را سامان می‌بخشد. سلنیوم هم از مواد مفید برای پوست است که کمک شایانی به کشسانی پوست می‌کند. پس با وجود این تعاریف خرید فندق کاملا به صرفه و مفید خواهد بود. البته علاوه بر این ها قیمت فندق معمولا از پسته کمتر می‌باشد.

  • گردو

گردو از دیگر آجیل‌های مفید برای بدن است. گردو می‌تواند انواع مشکلات پوستی را رفع کند. برای رفع لاغری صورت، گردو را باید به صورت روزانه و مرتب آن هم به تعداد روزی ۳ تا در روز مصرف کرد. لذا در صورتی که به دنبال چاقی صورت هستید، از خرید گردو غافل نشوید.

راهکارهایی که موجب می‌شود چهار مغز چاقی صورت را به همراه آورد

برای اینکه هر کدام از این مغزها اثرگذار باشند، باید تمام آن‌ها را هم‌زمان با هم مصرف کرد. در واقع خرید آجیل مخلوط باعث می‌شود که هم در هزینه به شما کمک شود و هم اثرگذاری آن‌ها بر صورت و بدن بیشتر شود.

برای اینکه این آجیل‌ها در چاقی صورت تاثیرگذار باشند، علاوه بر اینکه باید به صورت مخلوط مصرف شوند، باید به میزان کافی نیز در روز از آن‌ها خورده شود. به طور میانگین از هر کدام از این مغزها باید ۷ عدد در روز مصرف شود، تا بشود چاقی صورت را به مرور دید. اما گردو را به علت درشت بودن می‌شود ۳ یا۴ عدد هم برای تاثیرگذاری مصرف کرد.

جمع بندی

در این مطلب شما را با چهار مغز برای چاقی صورت آشنا نمودیم. اگر شما از اشخاصی می‌باشید که مایل هستند با خرید آجیل و همچنین خرید شیرینی‌ خوب و به صرفه چاقی صورت خود را مشاهده کنند، پیشنهاد می‌کنم برای خرید آجیل باکیفیت و مناسب از طریق فروشگاه آجیل نعمتی اقدام نمایید. از این که تا انتهای مطلب همراه ما بودید، بی‌نهایت سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *