چه نوع آجیلی در پک آجیل کادویی وجود دارد؟

چه نوع آجیلی در پک آجیل کادویی وجود دارد؟

آجیل ها خواص بی‌شماری دارند و یکی از خوراکی­های پذیرایی برای بیشتر مناسبت­ها به شمار می­رود. خرید آجیل برای مناسبت­های مختلف در کشور ما بسیار مرسوم می­باشد. پک آجیل کادویی (Pack of cashew nuts) یکی از هدایای مناسب برای انواع مناسبت­ها می­باشد. اگر شما بابت ضررهای انواع شیرینی و شکلات نگرانی دارید می­توانید از این پک ها برای هدیه به عزیزانتان استفاده کنید. با هدیه دادن پک آجیل می­توانید سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه ببخشید و از خواص فراوان آجیل بهره­مند شوید.

پک آجیل کادویی در بسته‌بندی­های مختلفی تولید و عرضه می­شود. شما می­توانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از انواع بسته‌بندی را انتخاب و خریداری کنید. در این مطلب از آجیل نعمتی همراه ما باشید تا شما را با آجیل ‌های موجود در پک کادویی آشنا کنیم.

خواص آجیل

خواص آجیل

 

تمام انواع آجیل ها حاوی چربی­های سالم اشباع نشده هستند. بیشتر آجیل ها علاوه بر این چربی­های اشباع نشده، حاوی امگا3 و امگا6 فراوانی می­باشند. در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده که افزایش مصرف انواع آجیل با بهبود و افزایش سلامتی افراد ارتباط مستقیم دارد. همچنین انواع آجیل می­تواند به کاهش فشار خون، کاهش بیماری­های قلبی، دیابت و کاهش التهاب نیز کمک زیادی کند.

آجیل ها با اینکه اندازه کوچکی دارند اما کالری بسیار زیادی دارند. اما با وجود کالری زیادی که دارند هیچ مدرکی در رابطه با افزایش وزن افراد در رابطه با مصرف آن­ها وجود ندارد. حتی ممکن است خوردن ترکیب انواع آجیل ها به افراد در کاهش وزن نیز کمک کند. برخی از آجیل ها نیز مانند گردو به کاهش خطر ابتلا به برخی از بیماری­های مزمن می­توانند کمک کنند. خوردن آجیل به عنوان یک میان­وعده سالم بسیار توصیه می­شود و می­تواند جایگزین بسیار خوبی برای میان وعده­های ناسالم مخصوصا برای کودکان باشد. علاوه بر این از برخی خشکبار و آجیل ها در انواع غذاها استفاده می­شود که می­تواند ارزش غذایی غذا را بالاتر ببرد.

انواع آجیل سرشار از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ویتامین­های گروه A، B، C، D می­باشد. آجیل ها فیبر بسیاری دارند و مواد آنتی اکسیدان زیادی در آن­ها پیدا می­شود. همچنین برای دوران بارداری بسیار مفید هستند. طبق تحقیقات انجام شده خوردن آجیل در دوران بارداری مخصوصا در سه ماهه اول بارداری سبب تاثیر بسزایی در رشد مغز جنین می­شود. مادرانی که در طول دوران بارداری از آجیل استفاده کرده­اند کودکانی با ضریب هوشی و حافظه و تمرکز بالاتری به دنیا می­آورند.

چه نوع آجیلی در پک آجیل کادویی وجود دارد؟

آجیل به دلیل طعم خوبی که دارد و بیشتر افراد طعم آن را می­پسندند بسیار گزینه مناسبی برای هدیه دادن می­باشد. همچنین از لحاظ اعتبار قیمتی نیز برای هدیه دادن مناسب است. پک­های مختلفی در فروشگاه­ها وجود دارند که علاوه بر ظاهر متفاوت بسته‌بندی در وزن آجیل نیز تفاوت دارند. از انواع پک آجیل کادویی برای مناسبت­های مختلفی می­توان استفاده کرد. اما در کشور ایران برای مناسبت­های خاصی مانند عید نوروز و شب یلدا بیشتر استفاده می­شود.

پک آجیل کادویی شب یلدا مانند عید نوروز می­باشد فقط همراه آجیل ها کمی میوه خشک نیز وجود دارد. تنها تفاوت پک آجیل یلدا با دیگر پک­ ها بسته‌بندی آن است. در بسته‌بندی پک آجیل یلدا از تم­های مخصوص شب یلدا استفاده می­شود. در پک ­های آجیل کادویی انواع آجیل را می­توان قرار داد از جمله:

  • مغزهایی مانند بادام درختی، بادام هندی، بادام زمینی، پسته، فندق، گردو و غیره.
  • انواع دانه­ها و تخمه­ها مانند آفتابگردان، کدو و غیره.
  • میوه­های خشک شده مانند آلوچه، برگه زردآلو، برگه هلو، برگه سیب و برگه سایر میوه­ها.
  • انواع شکلات و دراژه­ها.

شما می­توانید محتویات این پک ­ها را متناسب با ذائقه و سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین مغزها به صورت نمکی و بی­نمک موجود هستند که در پک­ های مختلف می­توان هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

بسته‌بندی پک­ های آجیل

بسته‌بندی پک­ های آجیل

بسته‌بندی آجیل و استفاده از جعبه­های مناسب برای عرضه به بازار و صادرات آجیل بسیار اهمیت دارد. بسته‌بندی پک آجیل بسیار اهمیت دارد و باید در انتخاب آن دقت کنید. باید به گونه­ای باشد که آجیل در معرض هوای آزاد قرار نگیرد و در برابر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد. همچنین در پک آجیل کادویی زیبایی بسته‌بندی نیز از اولویت بالایی برخوردار است. ظاهر پک­ها بسیار متنوع است و در اشکال و ابعاد مختلفی تهیه می­شوند. اما این بسته‌بندی­ها در جنس نیز با یکدیگر تفاوت­هایی دارند. در این نوع پک­ها چندین نوع بسته‌بندی وجود دارد که در اینجا به طور خلاصه به برخی از آن‌ها می­پردازیم.

  • جعبه پک آجیل ساده: این نوع جعبه­ها ظاهری ساده دارند و شکل و طراحی خاصی ندارند.
  • جعبه پک آجیل پنجره‌ای: این مدل از جعبه ‌ها بخشی از آجیل را نشان می­دهند و مشتریان می­توانند کیفیت محصول را ببینند. این مدل از جعبه­ها با استقبال بیشتری روبرو می­شود.
  • جعبه­های کوچک تک نفره: این نوع پک ­ها در سایز کوچک تولید و طراحی می­شوند و قیمت مناسبی دارند.
  • استند آجیل: این مدل طراحی برای بسته‌بندی­های تک نفره و کوچک بیشتر مناسب است. این استندها طراحی زیبا و جذابی دارند.
  • جعبه آجیل کادویی: این مدل از بسته‌بندی­ها باید ظاهری زیبا و لاکچری داشته باشد تا مناسب برای هدیه دادن باشد.
  • دورپیچ کردن جعبه آجیل: از این نوع دورپیچ کردن برای جعبه‌های پلاستیکی آجیل استفاده می­شود و ظاهر آن را زیباتر می­کند.

نتیجه گیری

اگر مناسبتی پیش رو دارید و درگیر تزیینات مهمانی هستید و یا به دنبال هدیه­ای سالم و کاربردی برای عزیزانتان هستید پک آجیل کادویی می­تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با انتخاب و خرید این پک ­ها می­توانید هدیه­ای منحصر به فرد را به دوستانتان بدهید. همچنین از آنجایی که آجیل خواص بی‌شماری دارد یک هدیه سالم به شمار می­رود که می­تواند به سلامتی افراد کمک زیادی نیز کند.

هنگام خرید آجیل باید دقت زیادی به خرج دهید تا از برندهای معتبر خرید کنید. زیرا ممکن است بسته­بندی مناسب نباشد یا از آجیل ها ی بی‌کیفیت استفاده شده باشد و آجیل داخل بسته­بندی مرغوب نباشد. یکی از برندهایی که می­توانید به کیفیت محصولات آن اعتماد کنید آجیل نعمتی می­باشد. این پک ­ها در وزن­ها و ظاهرهای متفاوتی عرضه می­شود که شما متناسب با سلیقه و هزینه­ای که می­خواهید صرف کنید می­توانید یکی از آن­ها را خریداری کنید.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *