ترکیبات آجیل هندی چیست و چه محتویاتی دارد؟

ترکیبات آجیل هندی

آجیل هندی یک نوع از اجیل‌هایی است که برخی مواقع من به عنوان تنوع از آن استفاده می‌کنم. استفاده‌ی زیاد از آجیل هندی اصلا خوب نیست و خوردن آن را به شخصه برای کودکان توصیه نمی‌کنم. ولی اگر می‌خواهید تنوعی به تنقلات خود بدهید، می‌توانید آجیل هندی بخورید. یکی از مزایای آجیل هندی نسبت به آجیل‌های ایرانی، ارزان‌تر بودن آن هاست. دوست دارید بدانید که ترکیبات آجیل هندی (Cashew ingredients) از چه محتویاتی ساخته شده است؟ با ما همراه باشید.

ترکیبات آجیل هندی

ترکیبات آجیل هندی

ترکیبات آجیل هندی  چیست؟ در آجیل هندی از مواد طبیعی خشک استفاده شده است. این مواد طبیعی خشک شامل: نخود سبز، نخود معمولی، باقالا، ذرت و رشته‌هایی ریز می‌باشد. چاشنی این اجیل از ادویه‌های خوش طعم و معطر هندی ساخته شده است.

نکته: مصرف زیاد آجیل هندی به دلیل چربی بالای آن موجب سکته و حتی چربی خون می‌شود و بیماری قلبی را در فرد تشدید می‌کند. پیشنهاد می‌کنم که کم بخورید.

همچنین بخوانید : معرفی تمامی خواص بادام هندی

رشته ‌های آجیل هندی

رشته‌های آجیل هندی از ترکیباتی همچون: آرد نخودچی، زیره‌ی سبز، پودر فلفل قرمز، پودر زردچوبه، تخم گشنیز نیمه سابیده، بیکینگ پودر، نمک و آب برای درست کردن خمیرش ساخته شده است.

رشته‌های اجیل هندی بسیار ریز است. و شما می‌توانید درست عین چیپس خلالی این رشته‌ها را بخورید. البته می‌توانید این خمیر را به اشکال مختلفی در بیاورید. این خمیر را می‌توانید به شکل توپ، ماه و ستاره، رشته‌هایی دراز درست کنید. البته تنوع این آجیل در بازار بسیار بالاست.

اکیدا به شما پیشنهاد می‌کنم که اجیل هندی را جایگزین اجیل معمولی نکنید. این آجیل هندی را می‌توانید از اجیل فروشی‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و یا حتی خشکبار فروشی هغا تهیه کنید.

ترکیبات آجیل هندیسخن پایانی

تنقلات از دیرباز به عنوان میان وعده، مورد استقبال همه‌ی افراد بوده است. شما می‌توانید به عنوان میان وعده، از آجیل هندی استفاده کنید.

با استفاده از راهنمای خرید آجیل خوب می‌توانید در میان تنوع گسترده آجیل و خشکبار، بهترین و مرغوب‌ترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. بنابراین به شما عزیزان توصیه می کنیم مقاله  راهنمای خرید آجیل خوب را نیز مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *