محبوب ترین برند های شکلات

محبوب ترین برند های شکلات

شکلات یکی از محبوب ترین تنقلات برای بزرگ‌سالان و کودکان است. فواید شکلات تا به حدی ست که برخی پزشکان آن را برای درمان برخی عارضه‌های جسمی و روحی تجویز می‌کنند. همین عامل موجب شده تا امروزه کمپانی‌های معتبری اقدام به ساخت و تولید شکلات کنند. با شناخت محبوب ترین برند های شکلات (The most popular chocolate brands) می‌توانید خرید موفق‌تری را تجربه کنید.

محبوب ترین برند های شکلات

کمتر کسی است که طعم شیرین و حتی تلخ شکلات را چشیده باشد و آن را نپسندد. شکلات ازجمله خوراکی‌هایی است که در سطح بین‌المللی با استقبال مردم روبرو بوده است. به نظر مردم تمام شکلات‌ها خوشمزه نیستند و تنها نمونه‌هایی که با ترکیبات خاص و به همراه چندین مغز و طعم‌دهنده ساخته‌شده‌اند، طعم دل‌چسبی ایجاد می‌کنند. برخی برندها درزمینهٔ تولید شکلات موفق‌تر عمل کرده‌اند که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم.

برند های محبوب در شکلات

شیرین عسل

یکی از محبوب ترین برند های شکلات، شیرین عسل است. این برند نام‌آشنا با تولیدات گسترده‌ای که درزمینهٔ شیرین، شکلات و بیسکوییت داشته، برای عموم مردم شناخته‌شده است. فرآیند ساخت شکلات در این کمپانی پرآوازه به کمک فنّاوری‌های به‌روز انجام می‌شود. اگر یک شکلات خور حرفه‌ای باشید، بدون شک از محصولات شیرین عسل نیز امتحان کرده‌اید.

آتانا

یکی دیگر از قدرتمندترین و محبوب ترین برند های شکلات، آتانا است. این شرکت که در شهر تبریز مستقرشده، دست به ابداعات مختلفی زده و شکلات‌های متنوعی تولید کرده است. شکلات، ویفر، کیک، کراکر، آب‌نبات و آدامس‌های آتانا نزد کودکان و بزرگ‌سالان محبوب است.

شونیز

این کمپانی خوش‌نام که سالیان سال است درزمینهٔ ساخت شکلات فعالیت می‌کند، امروزه اقدام به صادرات انواع شکلات می‌کند. شونیز را می‌توان یکی از محبوب ترین برند های شکلات نامید و طعم واقعی شکلات را در انواع شکلات‌های شیری، تلخ و ساده آن یافت. دلیل برتری این شرکت به سایرین داشتن یک واحد کیفی مجزا برای سنجش میزان کیفیت شکلات‌ها بر اساس استانداردهای جهانی است.

باراکا

یکی دیگر از برند های محبوب، باراکا است. شکلات‌های پذیرایی و صبحانه باراکا طعم واقعی شکلات را تداعی می‌کند. باراکا ازنظر نوع بسته‌بندی بسیار موفق عمل کرده و به یکی از محبوب ترین برند های شکلات تبدیل‌شده است.

آیدین

امروزه شکلات‌های آیدین تبدیل به یک نوستالژیک محبوب شده‌اند. چراکه این شرکت خوش‌نام بیش از 40 سال است که درزمینهٔ تولید کاکائو و شکلات تزئینی فعالیت می‌کند. این برند معروف سالانه چند هزار تن شکلات تولید کرده و روانه بازار می‌کند. طعم دل‌نشین و بسته‌بندی زیبایی شکلات‌های آیدین قیمت آن را نسبت به سایر برندهای ایرانی کمی بالاتر برده است.

برنوتی

برای خرید شکلات حتماً سراغ طعم بی‌نظیر برند برنوتی نیز بروید. این دسته از شکلات‌ها علاوه بر بسته‌بندی زیبا و شکیل، طعم‌های دل‌چسبی دارند که در اثر ترکیب بامغزهای آجیل به وجود آمده است. انواع مختلف شکلات کادویی، تافی مغز دار، شکلات کشمشی، شکلات جرقه‌ای و شکلات کنجدی از محصولات برند برنوتی هستند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. شرکت پرآوازه برنوتی که در شهر سمنان واقع‌شده، یکی دیگر از محبوب ترین برند های شکلات است.

برند های محبوب در شکلات

سخن پایانی

شکلات‌ها طعم‌های مختلفی دارند و انتخاب هر یک از آنان وابستگی بسیاری به سلیقه شخصی شما دارد. امروزه اغلب برندها تلاش می‌کنند تا با ارائه طعم‌های مختلف شکلات، رضایت مصرف‌کنندگان را به دست آورند. محبوب ترین برند های شکلات را با یکدیگر بررسی کردیم. این برندهای ایرانی دست‌کم از نمونه‌های خارجی ندارند و می‌توانند باقدرت تمام با شکلات‌های خارجی رقابت کنند.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *