فوق العاده ترین انواع دمنوش برای خانم‌ها را بشناسید + طرز استفاده

انواع دمنوش برای خانم‌ها

امروزه استفاده از انواع دمنوش برای خانم‌ها (All kinds of tea for women) و کافیها برای خانم‌ها به عنوان یک روش خانگی مطمئن جهت رفع بسیاری مشکلات زنانه شناخته شده است. در واقع مصرف روزانه مقداری دمنوش می‌تواند با کمترین هزینه، بسیاری از دردهای مزمن خانم‌ها را در دوره‌های مختلف از بین ببرد. در ادامه با انواع دمنوش برای خانم‌ها آشنا می شوید.

انواع دمنوش برای خانم‌ها

مثلاً چای مطلوب ترین دمنوش است که می‌تواند در طول روز خستگی خانم‌ها را از بین ببرد. البته در بین چای سیاه، چای سبز و همچنین چای الانگ نیز باید گفت چای سبز پرخاصیت ترین نوشیدنی برای خانم‌ها معرفی شده است. پس با ما در ادامه این متن همراه باشید تا در مورد بهترین انواع دمنوش برای خانم‌ها بیشتر صحبت کنیم.

خواص انواع دمنوش برای خانم‌ها

یکی از مهمترین نوشیدنی که بیشتر افراد خصوصاً خانم‌ها از خوردن آن لذت می‌برند چای است. معمولاً چای باعث می‌شود تا چربی های خون کاهش یافته و کلیه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. خوب است بدانید که چای اثرات ضدمیکروبی دارد. بر همین اساس از ایجاد پلاک در دهان و در نهایت پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کند. مصرف چای بعد از خوردن فرآورده های گوشتی می‌تواند آهن موجود در غذا را از بین ببرد.

دمنوش آویشن و چای کوهی

دمنوش آویشن و چای کوهی

گاهی اوقات خانم‌ها به علت تغییرات هورمونی در زمان قاعدگی دچار دردهای شدیدی می‌شوند‌. البته شاید این موضوع ارتباط مستقیمی با استرس و شوک‌های عصبی داشته باشد. بنابراین خوردن مقداری دم کرده آویشن و چای کوهی می‌تواند ضمن تسکین دردهای قاعدگی نیز عادت ماهانه خانم‌ها را منظم کند.

همچنین بخوانید: بهترین دمنوش های گیاهی

دمنوش چند دانه برای خانم‌ها

اگر شما به عنوان یک خانم از حالات عصبی قبل از عادت ماهانه رنج می‌برید و یا قبل از دوره پریود دچار درد بدن و سردردهای شدید می‌شوید.

بهتر است انواع تخم‌ها مانند:

  • میخک
  • سرنجان
  • جز هندی
  • زنجبیل
  • آویشن
  • سیاه دانه
  • تخم پیاز
  • کباب چینی
  • تخم یونجه

را از هر کدام به مقدار مساوی با یکدیگر آسیاب کنید. سپس روزانه یک قاشق چای خوری از این پودر شگفت انگیز را درون مقداری عسل و آب مخلوط کرده و میل نمایید تا از تمام حالت های قبل و بعد از سیکل ماهانه نجات پیدا کنید.

دمنوش رازیانه، بادیان و زیره

دمنوش رازیانه

اگر شما جزو کسانی هستید که سیکل ماهانه منظمی ندارید قطعاً با دردسرهایی همراه خواهید بود. از این رو در زمانی که عادت ماهانه شما در چند ماه عقب میافتد بهتر است مقداری تخم رازیانه، بادیان یا همان تخم شوید، زیره سبز و زیره سیاه را هر کدام به مقدار مساوی با یکدیگر ترکیب کنید.

سپس آن‌ها را آسیاب کرده و روزانه مقداری از آن را مانند چای دم کنید. توجه داشته باشید که خوردن انواع دمنوش برای خانم ها همراه با نبات یا عسل می‌تواند تأثیر بهتری داشته باشد. قطعاً با میل کردن این دمنوش پس از چند روز سیکل ماهانه شما شروع خواهد شد.

مخلوطی از دمنوش های گیاهی برای خانم‌ها

دمنوش دیگری که می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در عملکرد متابولیسم خانم‌ها داشته باشد دمنوش مخلوط است. برای تهیه این نوشیدنی معجزه‌آسا لازم است تا مقداری کرفس، تخم شنبلیه، رازیانه و به اندازه پنج گرم زنیان و حتی مقداری تخم شوید را با یکدیگر نیم کوب کنید. سپس روزانه یک قاشق مرباخوری از این پودر را دم کرده از صافی رد کنید و به صورت ناشتا میل نمایید.

دمنوش های خانگی برای سلامت خانم‌ها

یکی دیگر از انواع دمنوش برای خانم‌ها تهیه یک مثقال کاکنج، مریم نخودی با مقدار کمی گل بومادران است. سعی کنید این گیاهان مفید را با مقدار کمی شکر تفت دهید. سپس روزانه مقداری از آن را درون آب جوشیده شده بریزید و روزانه در سه وعده به صورت ناشتا مصرف نمایید.

انواع دمنوش برای رفع ناباروری خانم‌ها

قطعاً بسیاری از خانم‌ها از موضوع ناباروری رنج می‌برند. در بیشتر موارد علت اصلی کوچک بودن فولیکول های تخمدان است که در اثر برخورد با اسپرم بارور نمی‌شوند. برای رفع این مسئله یکی از انواع دمنوش برای خانم‌ها استفاده از گز علفی و شکر قرمز به همراه مقداری شیر گرم شده است.

فراموش نکنید که هر روز صبح ناشتا مقداری گز علفی و شکر قرمز را درون یک لیوان شیر جوشیده شده حل کنید و به صورت ناشتا میل نمایید. توجه داشته باشید که حتماً این دمنوش باید در روزهای اول عادت ماهانه مصرف شود.

رزماری و دارچین

دمنوش رزماری و دارچین

همه شما با دارچین آشنایی دارید. امروزه ترکیب دارچین با رزماری می‌تواند یکی از بهترین انواع دمنوش برای خانم‌ها جهت رفع نفخ و شکم درد مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع رزماری عملکرد دستگاه گوارش را تا حد مطلوبی افزایش می‌دهد. همچنین در کنار دارچین به عنوان یک معجون به کار می‌رود.

دمنوش دوسین

دمنوش دوسین

شما با خوردن دمنوش دوسین که ترکیبی از سیاه دانه به همراه مقداری عرق نعناع است‌. می‌توانید حافظه خود را تقویت کنید. البته به خاطر داشته باشید که این مواد باید درون مقداری عسل و آب حل شود. تا به خوبی بتواند ضمن تقویت حافظه نیز نفخ شکم را از بین ببرد و موجب سنگ شکنی کلیه‌ها شود.

سخن پایانی

اگر چه این دمنوش های نام برده و صدها دمنوش دیگر می‌توانند برای بهبود وضعیت جسمی و روحی افراد خصوصاً خانم‌ها بسیار تأثیرگذار باشد. ولی توصیه می‌کنیم خانم‌های باردار و شیرده از مصرف انواع دمنوش برای خانم‌ها خودداری کنند. چون هر کدام از این نوشیدنی‌ها می‌توانند تنظیمات فشار، قند، تپش قلب و سایر عملکردها بدن را تحت تأثیر قرار دهند که قطعاً چنین حالاتی برای چنین و نوزادان شیرخوار مناسب نخواهد بود.

شما می‌توانید بهترین انواع دمنوش برای خانم‌ها را با قیمتی به صرفه و کیفیتی طبیعی و اصل از فروشگاه نعمتی تهیه کنید. تمامی محصولات مجموعه نعمتی به صورت آنلاین و حضوری در اسرع وقت در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری:
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *